Thursday 21 January 2016

BUKU RESEPI ALERGI

Anda mengalami alergi? Sudah pasti perkara ini sangat membimbangkan diri anda. Mudah sangat terkena alergi, alergi pada habuk, cuaca panas, minyak wangi. Tidak mengaa jika alergi kepada minyak wangi, tetapi alangkah ruginya alergi kepada makanan. Boleh kata hampir semua makanan mengandungi gluten, gula dan beberapa protein makanan lain. Alergi selalu berlaku jika terdapat sumber-sumber ini pada makanan penghidap alergi.

Sudahnya, pesakit tidak dapat menikmati kebanyakan makanan yang terhidang. Kek kegemaran, biskut-biskut yang rangup, makanan laut yang lazat dan snek-snek yang sedap, semuanya perlu difikirkan sebelum hendak menikmatinya. Sudah hampir bertahu-tahun anda cuba mengelakkannya dari termakan, hanya yang bersemangat kental dan berjiwa tabah mampu melakukannya. Persoalannya, sampai bila anda harus "berpantang".

Nah, ini ada solusinya, buku resepi alergi terbitan PTS, yang mungkin memberikan solusi kepada persoalan anda. Anda mungkin boleh mencuba resepi-resepinya dan mengubat rasa rindu kepada kek kegemaran anda. Pasti enak dan anda tidak perlu runsing dengan hasilnya.

Di dalam rawatan Homeopathy, kami percaya alergi dapat dirawat sehingga ia tidak lagi menjadi satu permasalahan dalam kehidupan harian anda. Dengan pengambilan ubat-ubat Homeoapathy yang bersesuaian untuk anda, simptom-simptom alergi dapat dilenyapkan. Semasa menuju kesembuhan amalkan pemakanan yang sihat, dan buku resepi ini ada menunjukkan resepi-resepi yang bagus untuk dicuba.

Ini contoh resepi yang boleh anda usahakan jika anda memiliki "Buku Resepi Allergi" dengan harga mampu milik. Jika di pasaran harganya adalah RM35.00/senaskah, VocaBooks boleh memberikan harga istimewa untuk anda.

 Berminat?

Hubungi rakan kami di FB : VocaBooks atau whatsapp 019 784 7506. Telegram 019 784 7506.

Kami doakan anda sentiasa dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat. Selamat menjamu selera.

#KPHCheras
#WeAreHealthy
#HomeopathyWorksForMe

Kredit Picture : Bing Images, PTS

No comments:

Post a Comment