Sunday 21 February 2016

OH, MORNING SICKNESS!


Semasa tempoh awal kehamilan, ibu mungkin mengalami "morning sickeness" yang teruk dan ada juga yang tidak terlalu menganggu. Keadaan insomnia, buasir (hemorrhoids), sakit kepala, sakit belakang, sendi-sendi sakit dan macam-macam tidak keselesaan juga di alami sepanjang tempoh itu.

Mahukah anda mencari penyelesaiannya? Homeopathy menyediakan penyelesaian bagi meringankan kerengsaan ini. Yang lebih menarik ia boleh dihindarkan jika si ibu cepat-cepat mendapatkan rawatan sebelum usia kehamilan semakin meningkat.

Sepanjang tempoh rawatan Homeopathy, ia dapat membantu persediaan rahim untuk proses kelahiran, membantu ketika ibu bersalin, pengembangan servik yang baik, merangsang kontraksi yang efektif dalam proses kelahiran. Memiliki rahimyang sihat oleh ibu yang sihat dapat menyumbang kepada pembentukan janin yang sihat juga. Adalah amat penting semasa tempoh kehamilan kesihatan ibu dan rahim ibu di tahap yang optimum agar proses kelahiran dan berpantang nanti berjalan dengan lancar.

Selepas anak dilahirkan bermulah tempoh pantang oleh para ibu, di mana segala penat lelah dan kesakitan di lalui. Ibu perlu mendapatkan tenaga dan kesihatannya kembali, dengan menjalani rutin pantang dan pengamalan diet makanan yang ketat. Di dalam kaedah perawatan Homeopathy, si ibu boleh mengambil ubat-ubat Homeopathy bagi mendapatkan kesihatan secara menyeluruh. Ini termasuk, memastikan susu ibu dapat dibekalkan dengan secukupnya sehingga anak mencecah lebih 1 tahun, memulihkan kesihatan organ wanita secara keseluruhan, menstabilkan keadaan hormon ibu agar tidak berfikiran kusut, sedih, dan marah, mengelakkan berlaku jangkitan kuman dibahagian luka dan mengakibatkan demam, serta mengembalikan bentuk badan yang diinginkan.

Cuba bayangkan anda melahirkan anak seramai 5 orang, tiap-tiap kali proses kehamilan, bersalin dan berpantang anda mengamalkan pemakanan ubat Homeopathy, anda akan mendapati '0' kesan sampingan. Hidup anda bebas dari komplikasi-komplikasi merbahaya di masa datang. Sayangi organ-organ badan kita seperti hati, buah pinggang, dll, kerana kita akan menggunakkannya untuk melihat anak-anak kita membesar pula, seterusnya menimang cucu.

Sayangi diri anda dan hargai mereka yang tersayang.

#KPHCheras  #HomeopathyWorksForMe   #homeopathy

Sumber : FoxNews
Kredit : Bing/images

Disclaimer: HomeopathyCheras.blogspot.my does not guarantee any specific results as a result of the procedures mentioned here and the results may vary from person to person. The topics in these pages including text, graphics, videos and other material contained on this website are for informational
purposes only and not to be substituted for professional medical  advice. 

No comments:

Post a Comment