Thursday 26 May 2016

LAMAN WEB PILIHAN : HOMEOPATHYCENTER.ORG

Jika anda mahukan lagi lebih ilmu berkenaan perubatan Homeopathy, bolehlah anda melawat laman web ini. Banyak maklumat berkenaan Homeopathy boleh diperolehi di sini. Kami pun rasa laman web ini sangat memberi input yang baik kepada rawatan Homeopathy yang kami berikan kepada pesakit.

Anda akan diberitahu tentang :

1) Apa dia Homeopathy dan cara mengaplikasikan perubatan ini di dalam kehidupan anda. Rawatan Homeopathy ini tidaklah dikhususkan kepada satu komuniti sahaja, malah semua orang sangat serasi dan boleh menggunakannya dari pelbagai peringkat usia. Manusia, haiwan dan tumbuh-tumbuhan juga boleh mengaplikasikannya.

2) Berapakah kekerapan ubat Homeopathy perlu di ambil. Di sini ada juga menjelaskan berapa kali dan bila waktunya anda perlu memakan ubat. Penerangannya, pendek tapi bermakna.

3) Jika anda ingin mencari remedi yang sesuai dengan simptom-simptom yang anda alami boleh juga dapatkan pandangan awal, remedi yang sesuai. "Find a remedy".

4) Mahu cari pengamal perubatan yang berhampiran? Jika berada di Malaysia, rezeki anda untuk mereka senaraikan pengamal perubatan Homeopathy ini. Kami belum menjadi ahli lagi. Tip-tip mudah untuk mengenal pengamal perubatan ini juga dipaparkan.

5) Segala aktiviti terkini berkenaan Homeopathy juga dikongsikan di laman web ini. Jika anda berkesempatan, bolehlah mengikuti seminar, kelas-kelas kecil untuk tingkatkan pengetahuan dan bermacam-macam aktiviti lagi.

Jomlah, sudi-sudikanlah untuk anda kunjungi http://www.homeopathycenter.org/.

#HomeopathyWorkedForMe

No comments:

Post a Comment