Sunday 22 November 2015

DUTA "HOMEOPATHY WORKS FOR ME"

Michelle Collins, Homeopathy Ambassador,
Homeopathy Works For Me


Duta untuk "Homeopathy works for me", adalah pelakon Michelle Collins.  Untuk menjadi duta kepada sesuatu produk, anda harus menggunakan produk tersebut dan jujurlah di dalam memberi keterangan berkenaan produk tersebut. Homeopathy adalah satu perubatan yang anda perlu alami sendiri baru anda dapat mempertejemahkannya kepada orang ramai. Ianya bukan produk kesihatan yang memberi kesan segera tetapi mengambil masa kerana ia ada sebuah sistem perubatan yang melakukan proses penyembuhan.

Apabila berlaku penyembuhan, anda seperti mendapat kehidupan baru semula. Sudah pasti, jika ianya bukan penyakit kronik seperti demam dan selsema, ia tidaklah merasa seperti memiliki kehidupan baru kerana masa anda pulih adalah cepat. Mereka yang mengalami masalah kesihatan yang sudah lama, kronik, sakit berpanjangan, dan sebagainya, seperti kehidupan dahulu dikembalikan. Begitu lah yang kami jumpa tatkala bersembang dengan mereka yang hampir kakinya dipotong akibat kencing manis.

Berbalik kepada cerita duta, anda perlu buktikan diri anda sesuai dan serasi apabila menggunakan produk tersebut baru orang diluar sana yakin untuk menggunakannya, lebih-lebih lagi anda menaruhkan kesihatan anda. Sama juga dengan pelakon-pelakon dan selebriti TV ini, salah satunya pelakon Michelle Collins. Beliau sudah menggunakan Homeopathy dan ada kesan yang baik pada dirinya. Juga beberapa selebriti lain seperti Alice Barlow, Charlotte Jackson dan beberapa selebriti lain.

Boleh lihat sokongan selebriti ini untuk Homeopathy di http://bit.ly/1X0bsM6

"a healthy outside starts from inside"

Anda sihat dan bahagia, 
KPHCheras, BTHO

#KPHCheras  #homeopathy #homeopathycelebrity #WeAreHealthy



No comments:

Post a Comment