Saturday 23 April 2016

JOHOR, KARNIVAL KITA, !

Kemana lagi hujung minggu ini? Apa kata kita berkunjung ke KARNIVAL JUBLI EMAS SMKTD yang sedang berlangsung bermula Jumaat, 22 April 2016, semalam.

Kami kongsikan di sini aktiviti -aktiviti menarik mereka di sana. Meriah dan ceria suasana mereka meraikan kejayaan jubli emas sekolah bertuah ini.

 Anda juga boleh berkunjung ke sana untuk mendapatkan nasihat kesihatan dan konsultasi berkenaan kesihatan bersama tim Klinikal Perunding di "booth" kami.

Peminat-peminat motorsikal dan kereta, di sana akan di adakan pameran motor dan kereta. Pameran yang bagaimana? Haaa, itu kena berkunjung ke karnival ini untuk mengetahuinya dengan lebih lanjut.

Di sana disediakan juga "Photo Booth". Apakah dia "Photo Booth" ? Di sana anda boleh mengabdikan kenangan 50 tahun SMKTD bersama anda. Sekolah ini banyak berjasa kepada anak bangsa tidak kira lapisan kaum dan masyarakat.  Mungkin peluang bergambar berlatarbelakangkan SMKTD akan berlaku lagi 50 tahun, jubli emas ke 2 pula. Jadi jangan lepaskan peluang bersama karnival jubli emas melakar sejarah.

Sesiapa yang rasanya memiliki bakat terpendam yang ingin dicungkilkan, berani-beranikanlah diri untuk memasuki pertandingan Karaoke SMKTD Terbuka 2016. Siapa yang tahu anda juara dan membawa pulang piala dan hamper.

Tertakluk kepada syarat-syarat penyertaan Karnival Jubli Emas SMKTD.


Tentatif program kami sertakan untuk rujukan anda jika berkesempatan bersama-sama karnival ini. Untuk maklumat lanjut anda boleh hubungi pihak Klinikal Perunding (HOM) Sg. Rengit Sdn Bhd, tim karnival di talian 07 83000 10.

Aktiviti pada hari ini, Sabtu, 23 April 2016 tidak kurang hebatnya. Persembahan kebudayaan yang hebat dari masyarakat kaum Cina dengan Persembahan Kebudayaan Cina mendendangkan paluan gendang Cina. Dekati budaya ini untuk anda fahami masyarakat kedua terbesar negara.

Di sana ada juga persembahan pancaragam dari PULADA (Pusat Latihan Angakatan Tentera Darat). Gemuruhya pancaragam dan rentak seragam penuh displin meraka pasti menghiburkan pengunjung, walaupun cuaca terik mentari.

Pihak Bomba, tidak ketinggalan di dalam mendemontrasikan keberanian mereka memadam kebakaran pada pukul 2.00 sehingga 3.00 petang.

Di susuli pula dengan persembahan pancaragam dari TLDM (Tentera Laut Diraja Malaysia) sekitar jam 3.00 petang sehingga 4.00 petang.

Bagi peminat seni bunyi-bunyian, anda pula akan dihidangkan dengan persembahan angklung, di jangka berlangsung pada jam 4.00 petang dan diakhiri dengan senamrobik.

Semasa anda mengikuti aktivit-aktiviti yang telah dirancang oleh pihak karnival, booth jualan ada banyak dibuka untuk kunjungan anda, termasuk booth rawatan kami.

Selamat beriadah semua.

.....
homeopathy cheras
homeopathy malaysia





No comments:

Post a Comment